• Utama

Aktiviti

HEBAHAN PENGGUNAAN SISTEM e-ADUAN INTEGRITI

Assalamualaikum w.m dan salam sejahtera.

HEBAHAN PENGGUNAAN SISTEM E-ADUAN INTEGRITI

Dimaklumkan bahawa pihak Pejabat Pendaftar Universiti Sultan Zainal Abidin telah membangunkan satu sistem pengurusan aduan integriti secara online.

Sehubungan dengan itu, sekiranya pihak tuan/puan mempunyai sebarang aduan berkaitan integriti, tuan/puan bolehlah membuat aduan tersebut di modul berikut;

www.unisza.edu.my > PAUTAN PANTAS > e-ADUAN > e-Aduan Integriti

Bersama-sama kita berusaha menyemai dan meningkatkan nilai integriti dalam diri kita

Semoga dalam penerimaan pihak tuan/puan. 

Sekian, terima kasih.

Cetak E-mel

Iklan Jawatan Kosong Pekerja Sambilan Harian / Kontrak

JAWATAN KOSONG PEKERJA SAMBILAN HARIAN / KONTRAK UNIVERSITI SULTAN ZAINAL ABIDIN

Universiti Sultan Zainal Abidin, dengan ini mempelawa kepada warganegara Malaysia yang berkelayakan memohon untuk mengisi kekosongan Pekerja Sambilan Harian (PSH) sepertimana berikut;

  1. JAWATAN                                 :           PEGAWAI VETERINAR GRED G41                  

     BIL. KEKOSONGAN                   :           SATU  (1)

     KASIFIKASI PERKHIDMATAN   :           PEKERJA SAMBILAN / KONTRAK

     KADAR UPAH                             :           RM100.00 /HARI¬≠

     TEMPOH                                      :           MAKSIMUM 6 BULAN (3 BULAN + 3 BULAN)

SYARAT LANTIKAN

1.Warganegara Malaysia
2  Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan
3. Calon hendaklah mempunyai Ijazah Doktor Perubatan Veterinar dalam ilmu perubatan veterinar atau sains veterinar yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; dan berdaftar di bawah Seksyen 12(1) Akta Doktor Veterinar 1974 (Akta 147) selaras dengan kelayakan-kelayakan di Bahagian 1 Jadual kedua.

CARA MEMOHON

Kemukakan resume beserta gambar berukuran pasport terkini dan juga salinan kad pengenalan, sijil dokumen-dokumen sokongan yang telah disahkan ke alamat berikut: Sebarang pertanyaan sila hubungi talian 09-66888367/8716/8374.

Pendaftar
Pejabat Pendaftar
Universiti Sultan zainal Abidin
Kampus Gong Badak
21300 Kuala Nerus
TERENGGANU DARUL IMAN

Tarikh tutup permohonan ialah pada 14 Januari 2018 (Ahad)

Fail                 :           UniSZA.P/1/SM/331-2
Bertarikh       :           8 Januari 2018

Cetak E-mel

PEMBERIAN ELAUN KEPADA PENSYARAH TETAP BAGI PEMBELIAN KOMPUTER RIBA

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera, dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

Sukacita dimaklumkan, Mesyuarat Jawatankuasa Tetap Kewangan Pelaburan (JTKP) kali ke 7 (2/2017) telah meluluskan pemberian elaun gantian kepada pensyarah tetap untuk pembelian komputer riba bagi tujuan pengajaran dan pembelajaran.

Sehubungan itu, pensyarah yang berminat untuk memohon pembelian komputer riba tersebut bolehlah mendapatkan maklumat lanjut serta borang permohonan melalui pautan ini.

Sekian, Wassalam

Cetak E-mel