• Utama

Pencapaian Piagam Pelanggan

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan mengikut bulan Jan hingga Jun pada tahun 2016

Piagam PelangganJanFebMacAprMeiJun
1. Mengumumkan keputusan peperiksaan dalam tempoh satu (1) hari selepas pengesahan keputusan peperiksaan dalam Mesyuarat Senat.            
2. Menyedia dan memaparkan Jadual Waktu Peperiksaan Akhir pada Minggu ke-13 perkuliahan sebelum peperiksaan akhir.            
3. Menyedia Jadual Waktu Akademik bagi setiap semester satu (1) minggu sebelum kuliah bermula.            
4. Menyediakan surat pengesahan pelajar selewat-lewatnya tiga (3) hari bekerja bermula dari tarikh menerima permohonan pelajar.            
5. Menyediakan surat tawaran kemasukan pelajar siswazah dalam masa tujuh (7) hari bekerja.            
6. Memastikan 100% staf UniSZA menggunapakai sistem e-online yang disediakan oleh Pusat Teknologi Maklumat (PTM), UniSZA dalam urusan kerja harian. 94.1%  93.8% 86.5% 86.5%    
7. Memastikan 85% staf UniSZA hadir tujuh (7) hari berkursus.            
8. Memberi maklumbalas kepada pelanggan melalui Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya. dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.            
    Nota :
  • Bagi bulan semasa, proses pengumpulan data masih dijalankan

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan mengikut bulan Jul-Dis pada tahun 2015

Piagam PelangganJulOgsSepOktNovDis
1. Mengumumkan keputusan peperiksaan dalam tempoh satu (1) hari selepas pengesahan keputusan peperiksaan dalam Mesyuarat Senat.            
2. Menyedia dan memaparkan Jadual Waktu Peperiksaan Akhir pada Minggu ke-13 perkuliahan sebelum peperiksaan akhir. Dicapai
reportlanjut  
 Dicapai
reportlanjut
       
3. Menyedia Jadual Waktu Akademik bagi setiap semester satu (1) minggu sebelum kuliah bermula.            
4. Menyediakan surat pengesahan pelajar selewat-lewatnya tiga (3) hari bekerja bermula dari tarikh menerima permohonan pelajar.  Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
       
5. Menyediakan surat tawaran kemasukan pelajar siswazah dalam masa tujuh (7) hari bekerja. 100% 90%        
6. Memastikan 100% staf UniSZA menggunapakai sistem e-online yang disediakan oleh Pusat Teknologi Maklumat (PTM), UniSZA dalam urusan kerja harian. 92.7% 92.6%  93.6%  94.8% -  95%
7. Memastikan 85% staf UniSZA hadir tujuh (7) hari berkursus.            
8. Memberi maklumbalas kepada pelanggan melalui Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya. dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.            


Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan bulan Januari hingga Jun tahun 2015

Piagam PelangganJanuariFebruariMacAprilMeiJun
1. Mengumumkan keputusan peperiksaan dalam tempoh satu (1) hari selepas pengesahan keputusan peperiksaan dalam Mesyuarat Senat.            
2. Menyedia dan memaparkan Jadual Waktu Peperiksaan Akhir pada Minggu ke-13 perkuliahan sebelum peperiksaan akhir.  Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
Dicapai
reportlanjut  
 Dicapai
reportlanjut
3. Menyedia Jadual Waktu Akademik bagi setiap semester satu (1) minggu sebelum kuliah bermula.            
4. Menyediakan surat pengesahan pelajar selewat-lewatnya tiga (3) hari bekerja bermula dari tarikh menerima permohonan pelajar.  Dicapai
reportlanjut
Dicapai
reportlanjut  
Dicapai
reportlanjut  
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
Dicapai
reportlanjut  
5. Menyediakan surat tawaran kemasukan pelajar siswazah dalam masa tujuh (7) hari bekerja. 100% 100% 100% 100%  100%  100%
6. Memastikan 100% staf UniSZA menggunapakai sistem e-online yang disediakan oleh Pusat Teknologi Maklumat (PTM), UniSZA dalam urusan kerja harian. 91.7% 92.2% 92.8%  92.9% 92.7%  92.8%
7. Memastikan 85% staf UniSZA hadir tujuh (7) hari berkursus.            
8. Memberi maklumbalas kepada pelanggan melalui Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya. dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja. 100%
(184 Emel)
         

 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan mengikut bulan pada tahun 2014

Piagam PelangganOgosSeptemberOktoberNovemberDisember
1. Mengumumkan keputusan peperiksaan dalam tempoh satu (1) hari selepas pengesahan keputusan peperiksaan dalam Mesyuarat Senat.  -        
2. Menyedia dan memaparkan Jadual Waktu Peperiksaan Akhir pada Minggu ke-13 perkuliahan sebelum peperiksaan akhir.  Minggu Ke-6
24 Julai 2014
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
3. Menyedia Jadual Waktu Akademik bagi setiap semester satu (1) minggu sebelum kuliah bermula.  -        
4. Menyediakan surat pengesahan pelajar selewat-lewatnya tiga (3) hari bekerja bermula dari tarikh menerima permohonan pelajar.

Dicapai
reportlanjut

 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
 Dicapai
reportlanjut
5. Menyediakan surat tawaran kemasukan pelajar siswazah dalam masa tujuh (7) hari bekerja. 100%
reportlanjut
 100%
reportlanjut
     
6. Memastikan 100% staf UniSZA menggunapakai sistem e-online yang disediakan oleh Pusat Teknologi Maklumat (PTM), UniSZA dalam urusan kerja harian. 93.1%  93.7%  90.5%  91.2%  92.2%
7. Memastikan 85% staf UniSZA hadir tujuh (7) hari berkursus. 46.95%
reportlanjut
7.64%
reportlanjut
     
8. Memberi maklumbalas kepada pelanggan melalui Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya. dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja. 100%  100%
(233 Emel)
 100%
(36 Emel)
 100%
(52 Emel)
 100%
(62 Emel)

 

 

Cetak E-mel

[toggle mode only] jquery alih menu on mobile